joi, 28 mai 2009

:X

Da... Is in al 9-lea cer.... Nu pt k m-ar fii parasit(intr-un fel) persoana pe kre o iubeam... Ci pt k Barcelona a castigat Uefa Champions League.. :X:X:X:X:X:X Doamne, 2-0.... Le-a trecut chefu la englezi de fotbal... ;)) Foarte tare frate... :D N-am ce spune... Am o durere oribila d masea... Crek imi va face Zana Maseluta o vizita.. Numa sper sa aibe bikinii de data trecuta.. :D Vine tot mai repede bac'ul.. Nu stiu nimic.. Da e relativ ok... Oricum, n-o sa ma pun sa invat acum... Whatevaa'... Vin alegerile.. Pe cine votati? :>:>:>:> Io pe eba... Dc? Simplu, are un cur fain.. :D Ii va sade bine intrun scaun din Parlamentu European... :D Ii va creste curu tot mai mare... :D Ok, ma duc la o cafa.. Simt k adorm pe literele astea... Chiar, bafta la astia kre aveti azi examene la faculta.. :)):)):)) Remember, don't fall in love.. JUST FUCK!!!! :D

Un comentariu:

  1. bai...pizdet ai niste idei in tine ...normal doar esti un fucking genius (nu stiu dak am scris bine pt k engleza asta este greu la mine :D), oricum tu ma intelegi, k dak nu tu atunci cine...
    Cand mai iti vin idei urla si la me k sa citeste si ochii mei ceva interesant... k de creo sapt numa in cursuri stau cu nasu...k stii tu examenele astea...

    RăspundețiȘtergere