joi, 14 mai 2009

In loc de titlu

Ba, chiar nu ma intereseaza k nu ma cititi... Ma doare-n pla... Simplu, nu? :) Am fumat. Copii, nu va apucati... Is ca pla tigarile.. Da ce sa fac, dependenta.... Am citit ceva interesant... Nu are rost sa va zic ce, tot n-ati pricepe... Oricum, am mai gasit cv bun de ascultat.... Mie imi place... Ce ma, tre sa te cheme Akon, Sexy Braileanca sau mai stiu io cum ca sa fi bun? Da, imi cer scuze, sexoasa aia e buna de gunoi. E de tot cacatu... Whatevaaa'.... Nu fac reclama nimanui.. Sau daca asta credeti, ma ft in voi... Ce plm, tre sa ascult cv ce va place voua? :)) Muje... Ascult ce-mi place (asa e normal)... Nu ascult muzica comerciala pentru ca asa asculta si restu "oilor".. Mdeah... Hai dute sa-mi scrii.... Oamenii astia, care se cred "trendy", gen EMO (pisamas pa ei), cocalar, manelari... Is idioti desavarsiti.. Ce imi pasa mie ca a murit nevasta lu Salam? Deah, sa-si caute alt parizer.. Ma astup.... Acu' mi-am amintit de OTV... Aia care vorbesc cu mortii.. Mai bine ma duc sa ma afum iar... Ma apuca nervii cand vad cat de inculti is unii oameni... Care urmaresc genu' asta de programe/emisiuni...

2 comentarii:

  1. hip hop-ul la noi e mort. nu vreau sa fac pe cunoscatoru,da plm nu accept knd vad trupe de la noi imitand americanii. noi astia din umbra ce mai facem sa miste ceva in cultura asta...dar nu toti. mai nou toti cocalarii is artisti,toti se apuca de cantat,toti vb in termeni precum "master,mixaj,acapella" si plm neavand nici cea mai vaga idee ce inseamna si cu ce se mananca. eu respect pe tota lumea care are ceva de spus, si niciodata nu am crezut k voi trage ceva la adresa "legendelor" de pe la noi,dar..oricum,multi se apuca prea putini raman,si nu toti din cei care raman is "true" ,personal cunosc multi...sanatate, Borax

    RăspundețiȘtergere
  2. =))Oficial nu esti zdravana la cap "Ce imi pasa mie ca a murit nevasta lu Salam? Deah, sa-si caute alt parizer."=))
    Sti..chiar azi am fost oarecum luata peste picior ca ascultam o mel.mda:|..nu conteaza:D
    Din nou spun..gandesti mult prea fain;))!:P

    RăspundețiȘtergere