miercuri, 27 mai 2009

:D

Stiu, starile mele se schimba foarte repede.. Sunt doar psihic instabil.. Asta e... App, Tula, ms de citiri... C draq, ma doare un picior... O sa-mi treaca.. Am atatea idei despre ce sa scriu.. Da acu nu-mi vine niciuna.. Me blonde... :D Am aflat ca roata se intoarce... Chiar nu-mi doream, da sa intamplat... Deci, Himmel-Tati ma iubeste.. >:) Is un drac, stiu... Toti spun asta... Dar stiu eu ca sunt un inger mic.. :D Ba, urasc persoanele cu 2 fete.. Le-as impusca in cap... Iti sunt prieteni pana pleci, dupaia devin serpi veninosi care te barfesc... Duamne, ce uameni.. :))) Pe mine ma amuza... Dar nush dc... Ahh, am aflat asear' ca pt oameni conteaza exteriorul mai mult decat interiorul.. Dar nah.. Plm.. Nu-i intereseaza ce ai in cap, suflet, ci doar cum arati sau cum esti pe fata.. Nu stiu daca ma urmaresti, cred ca nici io nu-mai inteleg nimic... Tre so sun pe sor'mea sami dea banii de banchet.. :D Uitai, sambata am banchetul si azi mia venit nota la simulare la romana.. 9 :D Sunt un mic geniu,stiu.. >:) Hai ca va las, mi se termina pasta de la tastatura si numai am cerneala in calimara.. :)

Un comentariu:

  1. Nu stiu ce sa-ti scriu, huh...tastez...gandesc (prea mult poate)... . Obosita cronic cand vine vorba de gandire in timpi rapizi
    si totusi parca ceva...ceva cuvinte se mai desprind de dupa frunte sa-ti fie rasarit sub ploape.
    Ma gandeam sa-ti scriu pur si simplu,cu ideei cat mai putin "dantelate" despre ceva anume...insa m-am pierdut. De-ar fi asa usor sa uit sa scriu si sa vorbesc, macar as avea un motiv sa ma pot eschiva de la exprimari ce ma rod pe dinauntru...fara a le putea asterne pe "tina" asta virtuala .
    In legatura cu blog-ul...sa continui sa mai postezi ca-mi face placere sa citesc amalgamul de sentimente ce incarca fiecare litera din fiecare rand.
    A fost frumos sa-ti scriu, daca gasesti cuvinte ce nu-s potrivite si "neadaptate fizic" iti revine onoarea de a le "mutila pozitiv".

    RăspundețiȘtergere