vineri, 9 iulie 2010

Evadare

Sa zicem ca...S'au schimbat multe de la ultimul post...Ok...Tot NiciCum am ramas... Cu toate ca.Acum...Numai am niciun angel on my shoulders...Da..Neam certat..Prea multe de povestit ca sa'si dea seama..Ma rog... I stiil remember her.. :) Hope she's happy... Ok...Cert e ca..Ma intreb tot mai des... "Oare mai am suflet? Si daca da...Unde e?"... Intrebare stupida..Dar multe din reactiile si gesturile mele deduc lipsa acestuia... Poate e prea personal post'ul.. But i don't fucking care... :)) Mi'e si foame..Da si lene sa manc.. :)) Daca am tenesi mov..Is gay? :))))) Btw..Azi am scos o duma buna.. "Ce jos zboara masinile in ultimul timp.." ((: :))

Un comentariu:

  1. Am citit..tot:)!Foarte tare modul tau de a gandi:-?..am observat faza cu "N-am titlu":))..si pe mine ma omoara astea.Ma rog..Bravo pt tot.!Salutare!:*

    RăspundețiȘtergere