vineri, 16 aprilie 2010

Scump titlu

Dimineata plina de... Inspiratie... Stau si imi beau sucul (am renuntat pt o vreme la cafea) si fumez o tigara afara... Pasarile canta... Soarele se chinuie sa rasara si el..Sa se arate printre nori... Asa suntem si noi... Incercam sa facem pe cineva fericit... Sa il incalzim putin... Si suntem ascunsi dupa nori de durere.. Dupa multe chestii... Si stam si asteptam... Asta daca nu suntem soare cu dinti. Si vrem sa rasarim doar pentru a aduce mai multe raceala in sufletul respectiv... Eu incerc sa fiu un soare calduros... Cu toa'te ca acuma.. Am multi nori in fata.... Daca eu cred in mine.. Si imi doresc cu adevarat sa mangai cu "razele mele" acel chip... Sunt statornica... Chiar daca... Altii nu au stiut sa aprecieze chestia asta.... Mereu stau ascunsa dupa nori... Iar cand e nevoie... Ies si stralucesc... Si mangai acele chipuri care au nevoie... De la o simpla tigara si cateva raze care in sfarsit au ajuns si la mine... Unde am ajuns....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu