joi, 2 iunie 2011

Point of no return...

Poate e ciudat titlul... Dar am ajuns in acel punct, din care nu stiu cum sa mai plec. Sau incotro...Sau...Cu cine sa plec..Cine sa fie langa mine... E adevarat, dezamagirea e prezenta in fiekre din noi la un mom'dat... :) Asta nu inseamna ca nu doare si deranjeaza... Stii... As da totul pentru ca, cei din jurul meu sa fie bine.. Si chiar o fac..De multe ori renuntand la mine pentru ei.. Si de ce? Cand eu ma simt rau, nimeni nu se opreste din viata agitata pe care o are, pentru a'mi acorda o clipa de atentie doar mie... :) "Sunt mereu langa tine cand ai nevoie".. Am auzit asta de atatea ori..Incat ma doare capul de la aceeasi melodie... Intradevar, am ramas eu cu mine... Cu mici exceptii... Relative... Dar.. Stiu ca asta ma va ajuta sa o iau de la 0.. Sa devin mai rea, mai puternica... Mai hotarata de a fi eu cea care ii calca pe restu in picioare... Am fost asa odata.. Pacat ca sentimentele m'au schimbat... :)

Un comentariu: